Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mamman i familien Omslandseter Hansen

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Mamman i familien Omslandseter Hansen Empty
PosteTema: Mamman i familien Omslandseter Hansen   Mamman i familien Omslandseter Hansen EmptyTir Mar 04, 2008 7:28 pm

Jeg heter da Inger Lise Omslandseter Hansen og er 32 år gammel .... Jeg er for de nysgjerrige født den 1. februar 1976 Smile Bare ungdommen enda Smile Smile

Jeg har alltid vært veldig veldig dyrekjær. Jeg ønsket meg alltid hund når jeg var liten, men det fikk jeg aldri, så jeg måtte "nøye" meg med katter Smile
Men jeg var ivrig på å passe hunder ... så fort jeg så noen med hund på stranda osv, så bar det rett bort for å spørre om de ville jeg skulle gå litt med den Smile
Mamma syns ikke det var no moro å gå forbi hunder som var bundet utenfor butikker og sånn, for jeg løp rett bort til dem og skulle kose .... Og vi kan jo tenke oss hvor skummelt det kunne vært,...man vet jo aldri hvordan fremmede hunder er .....

Jeg er vokst opp i Larvik, og bor nå i barndomshjemmet mitt i Hagalia.... Her har jeg bodd nesten hele livet mitt, og jeg stortrives her Smile Her er det flott for ungene, hundene og oss...
Ja, jeg har da to barn. Eline, min datter fra før. Hun er ei nydelig jente på 14 år. Og Joachim, min og Tommys sønn. En nydelig gutt på 5 år Smile
Og min samboer Tommy på 38 år Smile

Jeg har hatt hunder i livet mitt i mange mange år .... Og kunne ikke tenke meg å være uten ....
Tidligere har jeg hatt Grand Danois, Engelsk Bulldog og Engelsk Setter .....
Og de var herlige alle sammen Smile Og jeg savner dem veldig mye ....

MEN .... når chihuahuaen kom inn i livet mitt.... DA fikk jeg merke HVOR mye man kan kose seg med en hund.... Jeg har aldri hatt det så godt med en hund som med chiene mine .... Jeg elsker dem utrolig høyt, og kommer alltid til å holde meg til chihuahua rasen Smile

Dette var bare litt om meg .... Mer kommer siden Smile


Sist endret av Inger Lise den Fre Mar 07, 2008 5:20 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Mamman i familien Omslandseter Hansen Empty
PosteTema: Re: Mamman i familien Omslandseter Hansen   Mamman i familien Omslandseter Hansen EmptyTir Mar 04, 2008 7:29 pm

Mamman i familien Omslandseter Hansen Picture_jpg-for-web-small-1Mamman i familien Omslandseter Hansen DSC00095_JPG-for-web-large
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Mamman i familien Omslandseter Hansen Empty
PosteTema: Re: Mamman i familien Omslandseter Hansen   Mamman i familien Omslandseter Hansen EmptyTir Mar 04, 2008 7:30 pm

Mamman i familien Omslandseter Hansen Jklid
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
Sponsored content





Mamman i familien Omslandseter Hansen Empty
PosteTema: Re: Mamman i familien Omslandseter Hansen   Mamman i familien Omslandseter Hansen Empty

Til Toppen Go down
 
Mamman i familien Omslandseter Hansen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pappan i familien
» Mamman min
» Bilder av mamman min

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Om Oss :: Inger Lise (meg)-
Gå Til: