Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Joachim - sønnen i huset

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Joachim - sønnen i huset Empty
PosteTema: Joachim - sønnen i huset   Joachim - sønnen i huset EmptyTir Mar 04, 2008 7:58 pm

Joachim er min nydelige sønn på 5 år Smile Han ble født to måneder for tidlig og var nede i 1800 g !
Men han klarte seg veldig bra Smile Vi lå på sykehuset en god stund, men fikk med en frisk og vakker gutt hjem Smile Hele svangerskapet med Joachim var komplisert, og jeg måtte være sengeliggende deler av det, og hadde da en seng i stuen. Men alt det var glemt da den deilige gutten min kom til verden Smile

Joachim er en skikkelig GUTT Smile Han er gutter over alle gutter Smile Han er veldig avhengig av mamman og pappan sin, og er utrolig kosete med oss, og sier mange ganger om dagen at han elsker oss:) Han har alltid vært slik, men ble ekstremt avhengig av oss etter han ble alvorlig syk med nyresvikt rett før jul 06.
Det var en grusom tid, og legene kunne ikke love at det gikk bra, og det var den verste tiden i hele mitt liv !!!!! Men Joachim var så utrolig tapper og flink.... Stakkars, han var dårlig, men hadde som regel smilet der likevel, og taklet til og med å ikke kunne få mer enn 1 DL å drikke i døgnet.... Og det er ikke verst at en liten guttunge klarer å forstå at han ikke KAN drikke fordi om han er veldig veldig tørst !!! Men Joachim var helt utrolig ... Hvis han fikk EN slurk å drikke fordi han sa han var tørst ... og jeg sa at nå kunne han ikke få mer, fordi han var syk ... Da sa han : neivel mamman min....si ifra når jeg kan få en slurk til da ..... Det var jo godt å se hvor flink han var ... Men samtidig så var det så vondt å se hvordan den lille gutten min aksepterte alt det han måtte igjennom ... Han ble så fort "stor" av det ....

Så etter den sjauen, som Gudskjelov gikk bra, bank i bordet, så er Joachim veldig avhengig av mamman og pappan sin ....
Og vi har jo måttet beskytte ham for influensa infeksjoner osv, da dette kunne (og kan være) veldig farlig for ham, da nyrene kan svikte igjen..... Så Joachim har ikke gått i barnehage heller .... Og det er ikke noen for ham å leke med i gata her, så det har blitt mye kjedelig tid for ham stakkar ....

Men nå skal han begynne i barnehagen 1. august, og det er han sååå stolt av Smile Han var veldig usikker siden vi ikke kan være der med ham, men vi har god tid på oss til å forberede ham på det, så han er veldig entusiastisk og stolt over det Smile Lille gutten til mamman sin begynner å bli stor .... Smile

Jeg elsker deg over alt på hele jorda gutten min I love you

Joachim - sønnen i huset DSC00043
Detter er sønnen min Joachim som på dette bildet holder fetteren sin Lucas Andrè Smile
Han er veldig stolt her altså Smile
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Joachim - sønnen i huset
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Eline - datteren i huset

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Om Oss :: Joachim (min sønn)-
Gå Til: