Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Tantes gullgutt

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Tantes gullgutt Empty
PosteTema: Tantes gullgutt   Tantes gullgutt EmptyOns Mar 05, 2008 6:29 am

Lucas Andrè er familien minste og nyeste tilskudd, min nevø, som jeg er ufattelig gla i, og sååå gla for å ha vegg i vegg I love you
Natten han ble født, og kvelden før, ble lang og dramatisk, og han kom til verden med haste snitt (keisersnitt).
Jeg var inne på nyfødt intensiven hos ham en snau time etter han ble født, og da jeg så ham første gang, kjente jeg den gode kjærligheten velvet inni meg, og jeg var stolt som en tante er Smile
Han var så vakker, og såå sterk Smile Tro det eller ei, men denne lille gutten LØFTET på hodet helt selv, og høyt opp fra brystet til pappan sin bare litt over en time gammel.... Han var født mange dager over tiden, så det var vel derfor han var så sterk kanskje Smile
Han hadde smerter i hodet, fordi legene prøvde å få ham ut med sugekopp før de måtte ta ham med keisersnitt. Sugekoppen datt av hodet hans, og dro av litt hud, så han hadde sår og hovent hode....
Men han var så snill og flink forde atte Smile Og det var stort å få være der rett etter han kom til verden I love you Og det er så moro å ha ham vegg i vegg, da får jeg dele så mange opplevelser med ham i oppveksten hans .... Noe som vil gjøre båndet hans til oss sterkere Smile

Jeg gleder meg til å se ham utvilke seg, og til å se alt Joachim kommer til å lære ham opp til når han blir større Smile De kommer nok til å bli gatas skrekk sammen de to der lol!

Jeg elsker Lucas Andrè utrolig masse, og er veldig stolt over at jeg får være Fadderen hans når han skal døpes I love you
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Tantes gullgutt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tantes jente

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Lucas Andrè-
Gå Til: