Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Min Orientaler hanne

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Min Orientaler hanne Empty
PosteTema: Min Orientaler hanne   Min Orientaler hanne EmptyOns Mar 05, 2008 6:30 am

Her skal jeg skrive litt om Neo ....

Min Orientaler hanne DSC00024
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Min Orientaler hanne Empty
PosteTema: Re: Min Orientaler hanne   Min Orientaler hanne EmptyOns Mar 05, 2008 3:46 pm

Neo er en Oriental hanne ...en staselig, kosete og klengete katt Smile OG .... utrolig fantastisk med hundene våre, og særlig Rozita ..... Han ligger vedsiden av dem, og høder rundt Rozita Smile Og hun legger seg oppå ham, uten at han enser det engang....
Og han elsker å kose med Uma Smile De ligger som to lovebirds sitter på pinnen Smile Tett omslynget, ... og han holder også rundt henne Smile Og de vasker hverandre og prater Smile Men Neo kan også være sjefete over Uma .... Hvis hun f.eks ligger på en plass HAN vil ligge ... Ja da biter han seg fast i nakken og halsen på henne, og slenger henne ut av sofan/stolen !! Han gidder IKKE å legge seg en annen plass om han VIL ligge der hun er nei .... Så da fyker Uma på hodet ned stakkar .... Men hun kryper like kjærlig opp til han igjen da Smile Dumma Smile
Neo er VELDIG mammagutt !!!! Han maser om å ligge på fanget mitt eller helt inntil meg så fort han kommer ut fra hans og Umas kjærlighetsrede Smile Og om jeg reiser meg og skal gå på kjøkkenet eller badet, så følger han meg hakk i hæl ... Og gjerne går han INNIMELLOM beina på meg, så det er ikke få ganger jeg har stupa forover for å ha snublet i ham !!! Han er HELT ekstrem med det der Smile
Men han er sååå herlig den katten, og jeg tror aldri jeg har sett en katt med sååå mye personlighet før !
HAN prater han !! Noe så innmari ... Jeg kan glatt sitte å tro jeg har en samtale med ham, for han svarer meg konstant når jeg snakker til ham lol!
Han er en stor hanne ... kastrat .... Han veier nok opp mot åtte kilo nå tenker jeg ... Og jeg syns han er veldig flott Smile Han er en morsom pust til familien med sine menneskelige utspill noen ganger Smile
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Min Orientaler hanne
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Våre andre Dyr :: Neo - Orientalsk katt-
Gå Til: