Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Administrator og eier av forumet, meg

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Administrator og eier av forumet, meg Empty
PosteTema: Administrator og eier av forumet, meg   Administrator og eier av forumet, meg EmptyOns Mar 05, 2008 6:19 am

Dette er da Administrator og eier av forumet, og det er meg Smile Smile Inger Lise vel Smile Smile
Jeg vil påstå at jeg er ei snill og rettferdig jente Smile Men kan også være veeldig sta og egen Smile
Jeg ELSKER hundene, forumet og alt rundt, og forumet er en drøm jeg ikke visste jeg hadde Smile Smile Det har vært utrolig spennende og moro å lage forumet, selvom det har vært og er forferdelig slitsomt til tider også..... Det har vært beinhard jobbimg, og mange bekymringer Smile Men nå er det blitt et flott og ikke mist nyttig forum, med masse informasjon om chihuahua og hund generelt Smile
Jeg trives veldig godt som admin, men noen ganger hadde det vært deilig å bare kunne vært medlem og BARE nyti forumet Smile Smile Men for all del... Jeg er jo storfornøyd med det jeg har fått til og er veldig takknemlig for det Smile

Administrator og eier av forumet, meg Lise10

Administrator og eier av forumet, meg Tlf_min_254

Administrator og eier av forumet, meg Jfapsr



Administrator og eier av forumet, meg Jklid
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Administrator og eier av forumet, meg
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Administrator Ann Kristin

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Chihuahua Forum :: Mine hjelpere i forumet-
Gå Til: