Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mamman min

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Mamman min Empty
PosteTema: Mamman min   Mamman min EmptyOns Mar 05, 2008 6:25 am

Mamman min heter Unni. Hun bor i Spania sammen med sin ektemann Cèsar og hund Prince.
De har flyttet fast ned dit p.g.a mammas helse ... Hun har astma, kols, struma, ryggproblemer og ja... Hun har fått det meste kan man si ... Så hun er mye bedre i pusten der nede, og slipper å ta så mye medisiner og gå på så mye kortison som hun må her hjemme i Norge.
Jeg savner henne no forferdelig. For jeg har alltid vært veldig knytta og nær til mamman min ... Familien vår har alltid vært veldig knytta .... Så det er veldig vondt å ikke ha henne her ... Vi ser henne så sjeldent. Og mange kvelder sitter jeg og hører på "mammas" musikk og griner og har vondt av meg selv i savnet etter henne Smile He he .... stakkars meg da .... he he Laughing Laughing Laughing
Men jeg vet jo at hun vil bo der nede p.g.a helsen. Og det må vi jo bare forstå og akseptere. Men jeg må bare innrømme at jeg enda er så mamma jente at jeg er så ego at jeg skulle ønske hun kunne bo hjemme Smile

Mamma er ei gla "jente" Smile Hun har alltid stillt veldig opp for alle andre....
Hun var i mange år formann i Foreldreforeningen Mot Narkotika i Larvik, og satt også i styre i Oslo ... Så hun var ofte flere dager i Oslo på jobb med det.
Hun var også rundt og holdt foredrag .... I mange år .... Bl.a med narkotikapolitit, og Sturla Berg Johansen. Mamma hadde også god kontakt med mange brukere .... Hun hjalp mange foreldre med sine "brukere" og sto på for dem uansett hva det gjaldt.... Hun besøkte også brukere i fengsel, og var vel dems Mor Theresa .... I mange mange år .... Så mamma har virkelig gjort en stor og god innsats for mange av dem som har havnet helt feil ut her i samfunnet..... Og jeg er veldig stolt av mamman min, for den hun er, og det hun har oppnådd med sin innsats.....

Mamma er veldig gla i barnebarna .... Og jeg tror savnet etter dem er veldig tungt å bære der nede mange ganger....
Så hun har en stund nå gått malerkurs der nede... Og har visst malt et fantastisk vakkert bilde, og holder på med nye Smile Jeg gleder meg til jeg får se arbeidene hennes en gang Smile

Mamma maser veldig på at jeg og skal se å komme meg nedover en tur.... Jeg er den eneste av barna som ikke har vært der ... Siden de kjøpte egen leilighet der .... Jeg var i Spania flere ganger når de var hos familien til Cèsar, men har ikke vært der nede siden sommeren før jeg fikk Joachim.
Jeg har jo hundene mine, og er ikke så god i formen, så jeg har ikke hatt overskudd og mulighet til å reise ned ... enda Smile Men jeg må ... og vil jo selvfølgelig det en gang Smile
Gleder meg til å se hvordan de har det Smile Jeg har jo bare sett bilder og video....

Mamma giftet seg med Cèsar for ... ja.... si det hvor mange år siden Smile Og bryllupet hadde de i huset mitt Smile Det var så moro å stå for bryllupet dems, og pynte og varte opp om gjestene Smile
De dro til Spania tidlig på morgenen brullupsnatta Smile Men vi hadde gjester og holdt koken til natten likevel Smile Et minne for livet, som jeg satte stor pris på å få stå i bresjen for Smile Jeg er sånn som elsker å pynte og dulle til slike ting Smile

Jeg håper at mamma kommer hjem til sommeren en tur igjen Smile Og at hun da tar med seg Cèsar og Prince ... Dem har jeg ikke sett på veldig lenge ....

Jeg elsker mamman min utrolig mye ... over alt på jorda I love you Og jeg håper at hun en gang flytter hjem til oss igjen og får oppleve barnebarnas liv, og blir "en del av " familien igjen .....
Inntil da, så har vi msn og telefon Smile
Selv er jeg ikke så flink til å ta kontakt, da jeg bare griner hver gang jeg har pratet med henne Smile Grinekone i Russland er det jeg kunne vært .... lol!
Men jeg tenker på mamma hver eneste dag, og håper hun har det bra der nede .....

Elsker deg mamman min .....
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Mamman min
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bilder av mamman min
» Mamman i familien Omslandseter Hansen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Unni (min mamma)-
Gå Til: