Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Stefaren min

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Stefaren min Empty
PosteTema: Stefaren min   Stefaren min EmptyOns Mar 05, 2008 6:26 am

Mamma traff Cèsar da jeg var ca 16-17 år gammel .....
Vi fikk sjokk da denne mørke spanjolen kom på døren, og ertet mamma no vakent i begynnelsen Smile
Og vi trodde vel egentlig ikke at det ville vare .... men det har det gjort Smile
De er gift, og lever det gode liv sammen i hans hjemland.
Cèsar er en typisk spanjol. Høylydt, enormt tempremang og jævla fotballgal !!! Det er Real Madrid for alle pengene, og da Joachim ble født, fikk han selvsagt Real Madrid treningsdress av Cèsar Smile

Cèsar ble bare dårligere og dårligere på norsken sin før de flyttet nedover .... Smile For mamma lærte seg jo å forstå hva han snakka om og mente, så han ble jo ikke nødt til å ta seg sammen heller Smile Så vi andre endte med å forstå ham dårligere og dårligere .....
Så det var nok ikke så lett for ham å bo her i Norge alltid.... Han forsto veldig godt norsk, og KUNNE prate godt HVIS han virkelig konsentrerte seg og tok seg tid til det.... MEN .... tid er noe spanjoler ikke har i slike sammenhenger Smile Tålmodighet er såfall ikke Cèsars sterke side Smile
Det må være bare når det gjelder hunden dems Prince isåfall Smile For han behandler Prince som sin sønn, og prater og styrer så med den bikkja at det er en fryd Smile

Jeg håper at jeg snart får se Cèsar igjen, at han blir med mamma hjem til Norge en tur Smile
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Stefaren min
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Cesàr (min stefar)-
Gå Til: