Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Kin

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Kin Empty
PosteTema: Kin   Kin EmptyOns Mar 05, 2008 6:27 am

Kin (Ann Kristin) er min storesøster, et år og en uke eldre enn meg Smile
Vi har alltid hatt en knytta og nært forhold, men vi har også vært skikkelig kranglefanter Smile
At ikke mamma ble gal av kranglingen vår, det skjønner ikke jeg Smile

Men vi hadde våre gode sider med hverandre og da Smile Smile
Vi gikk på fotball sammen, Kin fortsatte lenger enn meg. Hun hadde mye mer interessen.
Hun var veldig flink og var spiss på kretslaget Smile
Jeg fikk barn før Kin, og da var Kin veldig opptatt av Eline Smile Hun hadde henne ofte, og syns det var veldig stas med tantungen sin Smile

Hun fikk etter et par år sin datter Anna Emilie I love you Jeg var så heldig at jeg fikk være med på fødselen, og fikk også være Anna Emilies Gudmor. Noe som var veldig stort for meg, da jeg er av kristen tro (selvom jeg ikke ser på meg selv som veldig kristen).

Jeg og Kin har hatt masse moro sammen Smile Vi har jo festet en del sammen, da det bare er et år mellom oss, og hadde jo mange av de samme vennene .....

Kin er ei jente som er, og alltid har vært, veldig avhengig av vennene sine ... Jeg tror faktisk hun er MER avhengig av dem, enn hun er av oss Smile
Hun har alltid hatt masse venner på besøk hele tiden, latt flere bo hos seg i perioder, og alltid stillt opp for dem. De som har henne som VENN kan være gla tror jeg .... For det er aldri nei i hennes munn om dem spør henne om noe.... Kin har veldig mange venner, da hun er ei utadvendt og nysgjerrig jente.
Og hun liker å være med der ting skjer Smile

Jeg elsker storesøstra mi utrolig masse og håper vi bevarer vennskapet hele livet I love you
Jeg vil alltid være her for henne, og ønsker henne det beste i livet Smile Søsterlodden min I love you
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Kin
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Ann Kristin (min storesøster)-
Gå Til: