Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Tantes jente

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Tantes jente Empty
PosteTema: Tantes jente   Tantes jente EmptyOns Mar 05, 2008 6:28 am

I love you Anna Emilie er tantes jente I love you
Jeg var med da hun ble født, og det var en utrolig stor opplevelse I love you Jeg er så gla for at jeg fikk den muligheten, og kommer til å bære det øyeblikket hun ble født med meg resten av livet I love you
Jeg fikk også æren av å være Annas Gudmor. Det betydde veldig mye for meg personlig, da jeg er av Kristelig tro (selvom jeg ikke ser på meg selv som veldig kristen).
Jeg var så stolt da jeg bar denne lille babyjenta opp kirkegulvet vedsiden av presten, og fikk ta så stor del i øyeblikket da hun ble døpt inn i den kristne tro I love you
Nå i våre dager har jeg inntrykk av at slikt ikke er så høytidelig som det var før, men jeg er født og oppvokst til slik tro i moderate mengder.... og syns sånt er veldig viktig ....

Anna Emilie har alltid vært masse hos meg Smile Da hun ble så stor at hun begynte å forstå ting, så ble hun veldig opptatt av Eline, og har hele tiden sett veldig opp til henne.

Anna Emilie er ei vakker, god, snill og samvittighetsfull jente. Hun har litt dårlig selvtillit, men har overhodet ingen grunn til det .... Jeg tror hun kan komme langt i livet om hun tør tro på seg selv, og gir seg selv en sjanse Smile
Hun har blitt bedre med det med årene, og har blitt en ungdom nå .... og det er rart å se lille Guddatteren min begynne å bli så stor Smile Men det er godt og betryggende å se hvor ansvarsfull og samvittighetsfull hun er, og jeg er utrolig stolt av henne I love you

Elsker deg over alt på hele jorda Anna I love you Tantes jente I love you
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Tantes jente
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tantes gullgutt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Anna Emilie (min niese)-
Gå Til: