Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Våre Medlemmer

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Våre Medlemmer Empty
PosteTema: Våre Medlemmer   Våre Medlemmer EmptySøn Mar 16, 2008 5:57 am

Vi har med oss 85 Medlemmer i forumet foreløpig. Og vi er utrolig fornøyde med de medlemmene vi har Smile Vi er heldige, og har med oss mange oppdrettere, og "voksne" mennesker. Jeg mener det er veldig bra og ikke minst viktig for å få til, og beholde, et seriøst og nyttig hundeforum, hvor hovedfokus er HUND og vår herlige rase.

Vi ser på alle våre Medlemmer som verdifulle, og jobber hele tiden for trivsel og "sikkerhet" for hver og en. Vi ønsker å beskytte våre Medlemmer mot personhets, skittkasting, misunnelse og baksnakking. Vi ønsker, og godtar IKKE slikt i vårt forum.

Vi har med oss yngre Medlemmer også, og mener at det og er viktig, da hundeholdet og avlen jo fortsetter i generasjoner, og vi ønsker å dele så mye nyttig og god hundeinformasjon som mulig.

I denne kategorien MEDLEMMER I FORUMET vil jeg etter hvert prøve å presentere Medlemmene våre en etter en. Det er en stor og lang oppgave, og jeg må jo også høre hvem som vil...er jo ikke sikkert alle ønsker det, siden dette er en hjemmeside. Men det er håpet mitt da Smile

Men det viktigste budskapet mitt har jo kommet frem nå .... Nemlig at jeg er ufattelig stolt over våre Medlemmer, og jeg er veldig stolt over alle våre oppdrettere i forumet.
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Våre Medlemmer
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Chihuahua Forum :: Medlemmer i forumet-
Gå Til: