Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til vår Chihuahua hjemmeside
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søssas jente

Go down 
AvInnlegg
Inger Lise
Admin
Inger Lise


Antall Innlegg : 145
Join date : 04.03.2008
Age : 48
Bosted : Larvik

Søssas jente Empty
PosteTema: Søssas jente   Søssas jente EmptyOns Mar 05, 2008 6:27 am

Camilla er den yngste i søskenflokken på tre ... og er ti år yngre enn meg, og har derfor alltid vært VELDIG søssa jente I love you Da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa, ville hun alltid være med meg og søstra mi, og skulle ALLTID sitte på fanget til kjæresten min gjennom flere år, HVER gang han var med meg hjem Smile Smile
Når jeg flytta hjemmefra da jeg var 17 år, ble jeg ganske fort en reserve mamma for Camilla Smile Hun har alltid vært mye hos meg, og bodd hos meg i perioder hvor mamma har vært i Spania .... Og hun hadde eget rom her hos oss, og følte dette som hjemmet sitt også, sammen med leiligheten til mamma rett nedi gata her Smile
Det var så rart å se på når Camilla ble voksen, og jeg plutselig skulle ha et mer venninne forhold til henne istedenfor det morsforholdet vi hadde Smile Den sommeren hun fyllte 15 år ... DA begynte hennes interesse for sminke, klær og gutter for alvor å sette inn Smile Og jeg husker jeg syns det var så innmari rart Smile Og visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til det Smile For den lille jenta som alltid hadde fulgt rådene til søssa si og aldri fant på noe tull, begynte å fly ute, og etter hvert ble jo alkoholen bragt på banen også selvfølgelig Smile
Jeg husekr en gang jeg skulle hente henne klokka tolv ... hun hadde da vært hos ei venninne, MED ei venninne som også skulle sitte på hjem .... Jeg hadde da en BMW, to dørs.....
Jeg stoppa, Camilla lukket opp døra og satte seg inn, VELDIG stiv i blikket lol! Jeg kikka på henne og sa ja ???? JA HVA DA??? svarte hun Smile Ja, skal du ikke slippe inn Malin sa jeg Smile Smile lol! lol!
Og da klarte jo ikke hun å være så "stiv" mer, og jeg skjønte jo at hun prøvde å skjerpe seg sååå for at jeg ikke skulle oppdage at hun hadde drukket, at hun helt glemte venninna som sto vedsiden av henne da hun så jeg kom med bilen lol! lol! lol! Jeg spurte om hun hadde drukket, men nei .... herregu... var jeg sååå tett at jeg trodde det???? lol! lol! Jeg kunne jo ikke annet enn å le, og man vet jo selv hvordan man var i den alderen, og man må jo bare godta at det er en del av livet det og Smile Men da skjønte jeg at den lille jenta vår var ikke så veldig lita lenger .... Og det varte ikke så lenge før røyken kom på bordet heller Smile

Men Camilla har alltid vært utrolig flink Smile Hun tok videregående, var russ, og holdt på å fullføre utdannelsen da hun ble gravid med sin lille Lucas Andrè .... Og hun har jobbet veldig hardt, dobbelt faktisk for å få til det hun ville .... Så jeg er utrolig stolt av Camilla Smile

Og nå har jo hun og samboeren Rune Andrè kjøpt pappas hus vedsiden av oss (veg i vegg, generesjonsbolig) så nå er vi i samme gård igjen, og det er utrolig koselig Smile
Hun har verdens herligste guttebaby, tante gullgutt Smile Og Rune Andrè er en flott kar Smile

Camilla har også en chihuahua ... Dessi .... Smile Hun er hvit og brun langhåret ca fire mndr gammel .... Kjempe vakker, og hyper lita frøken Smile
Målet til meg og Camilla er at vi skal begynne med Utstilling sammen .....
Så det gru/gleder vi oss veldig til Smile
Camilla er Moderator på chihuahua forumet jeg startet .....

Jeg elsker Camilla ufattelig masse, og har halve livet følt meg som en mamma for henne. Og jeg må bare innrømme at jeg har elsket henne på lik linje med ungene mine.... Hun har jo vært mye yngre enn meg, og har alltid vært hos meg, og vært veldig avhengig av meg .....
Jeg håper jeg og Camilla alltid vil ha det forholdet vi har hatt og har idag .... Ting har jo selvsagt forandret seg litt siden hun nå har stiftet eget hjem og familie ... Men fortsatt kan Camilla komme å legge seg i armkroken min når jeg sitter i sofan, og det er herlig Smile

Elsker deg over alt på hele jorda jenta mi .... du kommer alltid til å være jenta til søssa Smile Uansett hvor godt voksen du blir Smile Smile I love you I love you I love you


Bilde av Camilla :

Søssas jente Hjgurk-1
Til Toppen Go down
https://chi-lise.norwegianforum.net
 
Søssas jente
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tantes jente

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Chi-Lise - vår chihuahua Hjemmeside :: Familie :: Camilla (min lillesøster)-
Gå Til: